دبیرستان ولیعصر(عج) میبد
آموزشی واطلاع رسانی
 
 
سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 20:20 ::  نويسنده : علیرضازارع(مشاور)

 

براي مطالعه در ايام عيد ابتدا افراد را به چند گروه مختلف تقسيم مي نمائيم :

 

دانش آموزان سالهاي اول و دوم متوسطه :

اين گروه از دانش آموزان نيز به دليل داشتن آمادگي جهت امتحانات پاياني و نيز سياست دولت مبني بر حذف كنكور مي بايست توجه ويژه اي به مطالعه در اين ايام داشته باشند بخصوص آنهايي كه قصد ورود به مدارس نمونه از طريق تكميل ظرفيت هستند لذا پيشنهاد مي شود در دو الي سه روز اول و سيزده  به تفريح پرداخته و از سوم فروردين برنامه مطالعه خود را تدوين نمايند كه روزانه حداقل 4 الي 5 ساعت مطالعه داشته باشند .

دانش آموزان سال سوم دبيرستان :


در اين ميان عده اي هستند كه از قبل مطالعه داشته و كتابهاي خود را كه مربوط به سال اول و دوم هست را تمام كرده و مي بايست در ايام عيد از 2 تا 8 فروردين به مرور درسهاي پايه اول و دوم خود همراه باتست بپردازند و سپس از 9تا 12 نيز به مطالعه دروس سال سوم خود با مهوريت دروسي كه امتحان نهايي دارند بپردازند .

گروه ديگري هم هستند كه سال سوم نظري هستند اين گروه وظيفه اي سنگين تر دارند و نبايد فراموش نمايند كه 10 الي 11 درس نهايي دارند و علاوه براين بايد توجه ويژه اي هم به معدل كتبي خود داشته باشند كه احتمال دارد سال آينده ميزان تاثير آن در كنكور به 35 الي 45 درصد برسد كه سهم عمده اي در كنكور آنان خواهد داشت .

لذا توصيه مي شود بجز روز عيد و سيزده در بقيه ايام مي بايست حداقل روزي 5الي 6 ساعت مطالعه داشته باشند و بطور كلي از 2 الي 12 فروردين حدود 60الي 70 ساعت مطالعه داشته باشند .

 

لطفا" به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...


سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 20:25 ::  نويسنده : علیرضازارع(مشاور)



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبیرستان ولیعصر(عج) میبد و آدرس dabirestanvalieasremeybod.L XB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 73028
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

Alternative content