دبیرستان ولیعصر(عج) میبد
آموزشی واطلاع رسانی
 
 
جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 10:16 ::  نويسنده : علیرضازارع(مشاور)

بازگشت همه به سوی اوست

 

ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

با نهایت تاسف و تاثر ارتحال نماینده محترم مردم شهرستانهای میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی

حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج سید جلال یحیی زاده

را به شما عزیزان فرهنگی و بیت مکرمشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات ایشان را مسئلت داریم


 



جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 9:44 ::  نويسنده : علیرضازارع(مشاور)



دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 22:3 ::  نويسنده : علیرضازارع(مشاور)

 

 

- هدایت تحصیلی دانش آموز به شاخه ی / رشته های تحصیلی براساس استعداد و علاقه ی وی و به تناسب امکانات آموزشی مطابق با نمون برگ شماره ی یک هدایت تحصیلی و رعایت ضوابط ذیل انجام می شود:

1 : رشته ی ریاضی فیزیک:

1-1 : مجموع سه نمره ی پذیرفته شده خرداد یا شهریور هر یک از درس های ریاضی و علوم تجربی در سه پایه در دوره ی راهنمایی تحصیلی، بدون ضریب کمتر از 30 نباشد.

2-1 : نمره ب درس ریاضی (1) در دوره ی متوسطه حداقل 12 باشد و درس فیزیک(1) و آزمایشگاه را با موفقیت (کسب حداقل نمره ی 10) گذرانده باشد.

3-1 : مجموع نمرات درس های مرتبط با رشته در دوره ی راهنمایی و پایه ی اول دوره ی متوسطه باید حداقل 96 باشد و یا به عبارت دیگر معدل درس های مرتبط با رشته از 12 کمتر نباشد.

2 : رشته ی علوم تجربی :

1-2 : مجموع سه نمره ی پذیرفته شده خرداد یا شهریور هر یک از درس های ریاضی و علوم تجربی، در سه پایه در دوره ی راهنمایی تحصیلی، بدون ضریب کمتر از 30 نباشد.

2-2 : در دوره ی متوسطه درس های ریاضی (1)، شیمی (1) و آزمایشگاه و علوم زیستی و بهداشت را با موفقیت (کسب نمره ی حداقل 10) گذرانده باشد و حداقل در یکی از سه درس مذکور نمره ی 12 اخذ کرده باشد.

3-2 : مجموع نمرات درس های مرتبط با رشته در دوره ی راهنمایی و پایه اول دوره ی متوسطه باید حداقل 108 باشد یا به عبارت دیگر معدل درس های مرتبط با رشته از 12 کمتر نباشد.




ادامه مطلب ...


 

 

17 فروردين ، آغاز ثبت نام آزمون ميان پايه رشته علوم انساني دبيرستان هاي استعداد درخشان


ثبت نام در آزمون ميان پايه رشته ادبيات و علوم انساني دبيرستان هاي استعداد درخشان از 17 فروردين آغاز مي شود .


به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد ، دانش آموزان واجد شرايط سال اول متوسطه ، براي ادامه تحصيل در رشته ادبيات و علوم انساني در سال تحصيلي 93-92 مي توانند در آزمون میان پایه دبيرستان هاي استعداد درخشان ثبت نام نمايند .
رئيس اداره مدارس استعدادهاي درخشان و دانش پژوهان جوان يزد گفت : ثبت نام از داوطلبان واجد شرايط از روز شنبه 17 فروردين آغاز و تا چهار شنبه 4 ارديبهشت ماه ادامه دارد .
سيد علي طاهر زاده افزود : داوطلبان براي ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر به دفتر مدارس محل تحصيل خود يا سايت اداره كل آموزش و پرورش به آدرس http://yazdedu.ir   مراجعه نمایند .
وی خاطر نشان کرد : کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 16/2/92 لغایت 18/2/92 از طریق سایت http://yazdedu.ir   قابل دریافت است و آزمون فوق ، رأس ساعت 9 صبح جمعه مورخ 20/2/92 همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد .

 

 

 



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبیرستان ولیعصر(عج) میبد و آدرس dabirestanvalieasremeybod.L XB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 73056
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

Alternative content